Drømmer om Alanya…

Hei søtinger!

Endelig er det helg og jeg håper dere har hatt en upåklagelig dag i dag.  Friday I`m in love with you …

Over til noe annet – Siden jul har jeg daglig sitter for meg selv og dagdrømt om et av de flotteste stedene jeg vet om, nemlig Alanya. Nå har jeg ikke vært der siden i september, og det er faktisk lenge siden til meg og være.

IMG_4165Så klart har dette sin grunner. Jeg befant meg i Adana min siste tur i 2012, og nå er jo Bayram her sammen med meg, så naturligvis blir det ikke like mye reising framover som det har vært til nå. For meg som har oppholdt meg mer eller mindre i Tyrkia siden 2010, er dette veldig rart.

IMG_4162
I går kveld da min kjære duppet av på sofaen, surfet jeg side opp og ned etter noen brukbare billetter til Tyrkia. Når oppholdskortet er i boks og vi har fått ting på stell, skal vi jo så klart reise nedover. Turen er allerede planlagt, og jeg ser fram til 3 fantastiske ferie uker i sommer. Dagene skal fordeles fint til ferie i Alanya og familie besøk i Adana, før vi må hjem igjen. 226 dager til avreise – gjenstår bare og bestille billetten!

IMG_4172Så da er det vel på tide og begynne og psyke seg opp til og jobbe gjennom hele sommeren, siden det blir såpass sen ferie i år. Men det er verdt det. Det fine med det hele er at vi slår «tre fluer i en smekk» med denne turen. Mamma og pappa reiser ned i samme perioden, det de ikke vet er at vi tenker og fly ned med samme fly som dem. Så de får seg en fin overraskelse på flyplassen. Vi får feriert litt alene endelig og besøke familien vår i øst. Perfekt! 

 

Jeg gleder meg til og finne fram burkinien, knipse med tærne i kleopatra sanden, nyte utsikten fra borgen, spise lunch i dimcay, gå på bazar og bare kose meg i lamme mannen i mitt liv ♥

2 thoughts on “Drømmer om Alanya…

Legg igjen en kommentar

