Helg igjen!

Helgen er her igjen, og fy søren så fort tiden går!

Har klart og holde på døgnrytmen min så langt, så i dag var helge vasken unnagjort, og frokosten servert før klokken slo 12.00. Klaps på skulderen til meg selv!

Nå koser jeg meg med en kopp jordbær te og idol på tvn, mens mannen bruker fredags kvelden sin til trening. Sprekingen! Kanskje det er på tide for meg og komme i gang, nå som jeg har en trenings kamerat? Nå håper jeg motivasjonen kommer i løpet av neste uke, så jeg kan komme meg i litt bedre form.

IMG_6360

Akkurat i dag skal jeg ikke tenke på det, og heller nyte disse timene med kun meg selv. Det er faktisk veldig deilig og ha litt alene tid!

Håper dere har hatt en like bra fredag som meg. Nå skal jeg krype enda lengre under pleddet og nyte kvelden.

God helg!

 

4 thoughts on “Helg igjen!

Legg igjen en kommentar

