Goodbye!

Startet søndagen med noen timer på jobb, alltid deilig med korte vakter på dager som dette! Stresset hjem for og gjøre ferdig noen lekkre oreo cupcakes jeg laget i går kveld.

Kom hjem til tom leilighet, og manglet halvparten av ingrediensene som skulle ankommet hjem sammen med mannen førjeg var ferdig på jobb. Jeg ringte og han var selvfølgelig ikke kommet seg avgårde fra treningssenteret. Typisk! Men ingenting er så galt at det ikke er godt for noe, å alt ble ferdig i siste liten.

20130120-234608.jpg
Klokken fem var det klart for en liten avskjedsfest for et vennepar av oss. Over helgen pakker de kofferten og flytter til England. Så det var kjempe koselig og samle hele gjengen, både store og små for litt sosialt samvær.

Nå er jeg trøtt og sliten, å hører senga rope på meg. I morgen er det mandag, og jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg synes det er en bra dag?!

Håper dere har hatt en super helg alle sammen!

Hugs!

6 thoughts on “Goodbye!

  1. Heia! Jeg kom til å tenke på en ting da jeg leste dette innlegget. Hvordan kommuniserer Bayram og du? Foregår samtalene på engelsk, blanding av engelsk og tyrkisk/kurdisk? Og er Bayram interessert i å lære norsk?

    🙂

    • Hei Maria 🙂

      Vi kommuniserer mest på engelsk. Men vi blander inn litt tyrkisk/kurdisk også så jeg kan lære.
      Bayram e veldig interessert i å lære Norsk, og studerer hjemme for seg selv til vi returnerer og han kan gå på norsk kurs. 🙂

Legg igjen en kommentar

