Ny uke!

Endelig mandag, og jeg kan nesten ikke tro meg selv når jeg skribler det ned med en slik positivitet. Ny uke og nye muligheter. Flere der ute som liker mandager?! Jeg startet uka med en dag vakt på jobben og kom hjem til rykende middag og tente lys klokken 18. Jeg elsker og ha en mann som liker seg på kjøkkenet.

I skrivende stund kom han faktisk akkurat hjem fra sin første treningsøkt denne uka, og jeg kan love dere at jeg har brukt helgen til og tenke mye på trening. Sånn innimellom cupcakes og godis da… Men har satt meg selv et bittelite delmål, og det er og betale måneds avgiften min innen ukens slutt. Trenings kompissen er jo også på plass, så det er jo en begynnelse.

64910_194132230729927_1734924903_nHåper dere har hatt en flott start på uken søtiser! Jeg håper og få til litt mer aktivitet på bloggen denne uken. Jeg har faktisk fri helt til lørdag, nesten så jeg ikke kan tro det selv.

Forresten– tips og inspirasjon til bloggen tas i mot med stor takk!

4 thoughts on “Ny uke!

  1. Har begynt og elske mandager! 😀 Så deilig følelse. Før hatet jeg mandager og alt var bare off og æsj.
    Men så begynte jeg å trene og nå er jeg SÅ gira på ny uke, haha 😀

Legg igjen en kommentar

