Mmm…

Jeg har ikke sjans til og komme meg unna Gossip girl. Hjelp?! i starten var jeg sykt skuffet over netflix, nå tenker jeg ikkesånn lengre.

Klokken har passert 02, og jeg er i ferd med og gå løs på sesong 2 av 4. Bare om og gjøre og ikke snu døgnet opp ned igjen nå som jeg har så mange fri dager etter hverandre.

20130122-020520.jpg
Disse herlighetene over her er et enda større problem. Etter avskjedsfesten i helga hadde jeg masse oreo cupcakes igjen, og frøs dem ned. Har allerede vært i fryseren to ganger i dag, så frukt og kesam er visst ikke på menyen for tiden. Fy meg rett og slett!

Bah… Nå skal jeg se mer gossip girl, god natt!

One thought on “Mmm…

Legg igjen en kommentar

