Finally a little shopping!

Å, for en herlig dag! 

Siden jeg har fri denne uken, har jeg unnet meg selv og sove til jeg våkner av meg selv. Utrolig deilig innimellom, å siden jeg har så fin sving på døgnet funker det fint uten alarm.

I dag fikk jeg sett en episode Gossip girl (som jeg er totalt avhengig av om dagen!) på sengekanten før mannen serverte en sen frokost, fy faen så bortskjemt jeg er! Vi fikk dratt innom kommune huset og sjekket litt opp rundt svensk opplæring, og jeg har for første gang på lenge handlet litt småtteri til meg selv. Og som dere sikkert vet, jeg elsker salg!

IMG_6426

 

Alt på bildet over fikk jeg for under 300,- svenske kroner. BILLIG!

I høst skrev jeg her på bloggen at jeg skulle unne meg selv noe nytt til garderoben når jeg hadde nådd -10 kg. men det ble nå dessverre ikke slik denne gangen. Men som jeg nevnte her om dagen håper jeg og komme i gang med treningen igjen. Jeg var jo så flink før jeg reiste til Tyrkia. Heldigvis har ikke tallene på vekta steget, så jeg skal ikke klage!

Ha en fin onsdags kveld søtinger 

4 thoughts on “Finally a little shopping!

Legg igjen en kommentar

