Phu! Første økt unnagjort

Etter en natt med dårlig søvn, så den flotte mandagen jeg hadde planlagt mørk ut allerede da vekkerklokken ringte. Men opp måtte jeg og en arbeidsdag måtte unnagjøres.

Fikk heldigvis noen til og steppe inn for meg noen timer på ettermiddagen, så jeg fikk gjort i stand litt papirer som skulle avgårde til migrationsverket. Da jeg kom hjem var både papirene og mannen borte, så da hoppet jeg rett og slett i seng og tok igjen litt tapt søvn.

20130128-225409.jpg
Fikk også unnagjort årets første treningsøkt. Jeg har ikke tatt meg vann over hodet, og hev inn håndkleet etter 40 minutt. Klaps på skulderen til meg selv. Denne uken har jeg satt meg et mål om 3 økter. Jeg er i gang vertfall!

Fikk også handlet inn litt grønnsaker, skyr og frukt i dag. Deilig og fylle handlekorgen med sunne varer. Så dagens kveldsmat ble vanilje yoghurt med banan biter og litt kanel. Anbefales!

6 thoughts on “Phu! Første økt unnagjort

    • Yepp, dørstokk mila e jo lang, men det her skal æ klare. Kanskje æ ser smashing ut i burkinien min når vi skal ha late daga på beachen i august 😛 hehehe ….

Legg igjen en kommentar

