My first Ebay!

Først og fremst tusen takk til Silje som la ut sine wants på bloggen sin i kveld. Har det ikke vært for henne, hadde jeg aldri klikket meg inn der i kveld, og slettes ikke funnet denne jakken. Jeg har nemlig aldri satt meg inn i denne ebay siden, og føler meg like mye på villspor hver gang jeg trykker meg inn her. Men jeg merker jo at fler og fler tar den i bruk. De har jo trossalt alt mellom himmel og jord her inne!

Men etter og ha sett denne jakken, kunne jeg ikke annet enn og trykke den hjemover. En liten gave til seg selv skader jo ikke? Vertfall ikke til en så billig penge! Jeg gikk for en litt mer klassisk stil enn den Silje la ut på siden sin, og jeg gleder meg til den havner i postkassa.

newinwbayJakken minner meg om en jeg har siklet på hos Zara, men denne er jo mye, mye billigere. For bare 250,- svenske kroner ink. frakt er denne nå min! Elsker kombinasjonen med skinn, som virkelig er tilbake i motebildet fortiden.

Hverdags lykke 

 

17 thoughts on “My first Ebay!

  1. Åh, synes de jakkene er så kul! JEg såg også den som Silje hadde lagt ut. Elsk, elsk, elsk! Men jeg har adlri handlet på Ebay før, det føles så skummelt.. Så var litt som deg jeg, før du tok tak i deg selv i dag! 😉

    • Så lenge den faktisk kommer fram, så har jeg spart typ over 1000 kroner, så da skal jeg ikke klage.
      Synes og det er skummelt, men tror egentlig ikke man har så mye å frykte!
      Man handler jo for små beløp i gangen mtp. toll osv, så OM det skule skje noe har man ikke tapt en formue.
      Hiv deg rundt! Men har hørt rykter om at det kan bli en stygg uvane siden det er så billig….

    • Jeg har og vært det, men tror ikke det er så skummelt som man tror. Er jo pay pal og mye annet som ligger til rette for at det skal gå fint og gjøre en trygg handel.

  2. Forsiktig så du ikke blir avhengig av E-bay 🙂 jeg var så hekta på å shoppe der ifjor sommer at jeg endte opp med å kjøpe alt mulig rart fordi det var så billig 🙂 hehe.

  3. Ååå, den jakka var fin!! 😀
    Er selv avhengig av å handle der, sikkert kjøpt over 200 ting der, uten å overdrive :p Hehe..
    Men de har jo ALT og så elsker jeg å spare penger! Men sparer jo egentlig ikke no når jeg kjøper så mye 😉 Hehe.

  4. elsker ebay, og man blir fort avhengig! .. Heldigvis greid å holdt meg unna en stund nå :p Blir fort dyrt, uansett om det er billig, for man handler jo helt sinnssykt mye til slutt, hehe 🙂
    Kjempe fin jakke da!

Legg igjen en kommentar

