01/02

20130201-180004.jpg
Tenk dere, vi er allerede i februar og årets første måned har flydd avsted spør dere meg! Hvor blir denne tiden av?

Jeg startet denne kjærlighetens måned med en natt på jobb. Og ingenting er som og krype under ei varm dyne, tett intill mannen i sitt liv når man er trøtt som en dupp fredags morgen. De små øyeblikkene 

20130201-180357.jpg
Nå har jeg akkurat ramlet inn døren etter en treningsøkt og venter på tur i dusjen, før vi hiver oss rundt med middags laging. Nå skal jeg ha velfortjent fri fra jobben til søndags kveld. Blir deilig og bare kose seg hjemme med mannen. Håper og komme meg avgårde til ukens tredje og siste treningsøkt i morgen. Viss ikke har jeg ikke klart ukens mål.

God helg alle 

One thought on “01/02

Legg igjen en kommentar

