Jeg klarte det!

Jeg er fornøyd og en smule stolt av meg selv. I dag har jeg gjort unna ukens tredje og siste treningsøkt.

For mange er dette sikkert peace of cake, for meg er det mer enn det. I dag fikk jeg pushet meg selv mer enn de andre dagene. Vi var 3 stykker (bayram var en av de) som var treningsglade denne lørdags ettermiddagen, så jeg klarte og «slå meg litt løs».

20130202-213906.jpg
Som dere sikkert skjønner er jeg ikke noe fan av treningssenter. Vertfall ikke her som jeg er, som bare er et digert rom med masse apparater og svette svensker. Men det må til, og jeg skal bite tennene sammen.

Og jeg har funnet ut at jeg er i elendig form. Dør jo nesten etter 5 minutter på en slik trå maskin. Regner med det kommer seg etterhvert. Håper vertfall det, viss ikke ser dere ikke noe til denne frøkena i 2014.

Jeg er vertfall fornøyd med og ha klart målet jeg satt meg i starten av uken. Blir samme målet for neste uke, så får vi se om jeg kanskje får inn en økt ekstra.

Ha en fin lørdags kveld alle 🙂

4 thoughts on “Jeg klarte det!

  1. Så flink du er 🙂 Hold ut et par uker og du vil merke stor forskjell på kondisen. 🙂 Og god treningsmusikk er en god motivasjon.

Legg igjen en kommentar

