Mandag – gjesp!

God morgen dere fantastiske mennesker!

Her sitter jeg trøtt som en dupp og ganske strax på vei under dynen. Så der starter jeg min uke etter en 13 timer lang natt på jobb. Gjesp!

20130204-072649.jpg Som dere vet- I love mondays! Men spørs om den blir som jeg hadde håpet på. Beina mine verker etter lørdagens treningsøkt, så må vurdere og gi meg selv en ekstra dag treningsfri. Tenker det kanskje tøyer opp min grusomme gangsperr litt om jeg tar meg en tur ut og går i stede.

20130204-072900.jpg Ha en fantastisk mandag alle. Ny uke og nye muligheter. Jeg har satt meg selv nye mål, og synes det funker fint for meg og ta det uke for uke.

Nyt februar solen for de som kan, nå drar jeg langt avsted til drømmeland…

2 thoughts on “Mandag – gjesp!

  1. Greit å lytte til kroppen og ikke presse seg til å trene når man kjenner at man faktisk er veldig støl eller sliten f.eks 🙂
    Det er alltid så deilig å legge seg etter nattevakt 😀

    • Det lønte seg! Fikk en fin økt på tirsdag UTEN gangsperr og det gikk knirkefint dagen derpå og 😉
      Har hatt en dårlig uke nå, men satser på en økt både i morgen og søndag for og klare målet mitt for uken 😉

Legg igjen en kommentar

