Pakke i posten (Iherb)

Bare 10 dager etter bestilling havnet pakken min fra Iherb i postkassa i dag. Spent som et lite barn på julaften hadde jeg ikke tid og vente til jeg kom hjem med og åpne, så tok esken under armen og dro avgårde på jobb. Der ble den åpna, produktene ble sjekket ut, og nå gleder jeg meg til og få testet dem ut.

Dette er hva jeg bestilte denne gang, man skal jo tenke både på vekt og toll når man bestiller fra utlandet, så neste bestilling er vel like rundt hjørnet tenker jeg.522019_205137582962725_2144035394_n (1)Mandelmel, søtning og såklart sjokolade ♥ Linker til de forskjellige produktene finner dere i DETTE innlegget!

I dag ble det kvelds trening og det føles deilig og ha unnagjort ukens første økt. Skulle mer enn gjerne hatt den på mandag allerede, men ga meg selv en ekstra dag hvile grunnet en insane gangsperr! Nå har jeg spist en alt for sen kvelds, og skal kose meg med en episode av gossip girl før jeg kryper under dyna. I morgen har jeg fri og dagen skal nytes. Planen er bla. trening, handling, fruktsalat, husarbeid, gossip girl, mannen og masse kos  

Håper dere har hatt en strålende start på uken alle!

Og forresten om dere har noen gode, enkle oppskrifter man kan bruke mandelmel/sukrin i – rop ut!

2 thoughts on “Pakke i posten (Iherb)

Legg igjen en kommentar

