Mandag, min favoritt dag?

Vel, ikke denne mandagen. Ja jeg er fortsatt glad i mandager, men jeg kan jo ikke forvente at hver eneste uke start skal være like bra. Helgen har gått til og slappe fullstendig av og bare koble ut fra omverdenen egentlig.

Startet dagen med frokost klokken 15,30. Sånn er det når døgnrytmen er helt ute og kjører igjen! Sjekket kalenderen min og kom på at treningssenteret har stengt både i dag og i morgen. Formen har vært uggen  hele ettermiddag, så har ligget langt under dyna på sofaen og så klart sett Gossip girl. Innholdrik dag…Bah…

IMG_6100

Nå forbereder jeg meg på enda en lang natt uten søvn. Denne gangen med litt bedre innstilling enn tidligere, siden jeg har to netter på jobb foran meg fra og med i morgen. Så da er det godt og sove litt frampå og være tipp topp når man er på jobb.

Oppi alt dette har mannen fått sin første skikkelige forkjølelse. Da snakker jeg ikke sånn snufs, Tyrkia om vinteren forkjølelse, men en skikkelig en. Han ligger jo strak ut stakkar. Og dere vet jo disse gutta når de blir syke! Er faktisk glad jeg skal på jobb i morgen, håper bare jeg holder meg frisk selv.

 

Håper dere har hatt en freshere start på uken enn det jeg har hatt!

 

Legg igjen en kommentar

