Woop!

Da var uken min i gang, formen er mye bedre og jeg har fått sovet meg skikkelig opp til en 13 timers natt på jobb. I skrivende stund sitter jeg her og gjør unna litt mail, nettaviser og facebook såklart. Mannen lager middag som jeg skal ha med på jobb, og jeg tenker bare at fy flate så heldig jeg egentlig er 

IMG_6339

Er bare innom for og ønske dere en fin ettermiddag, jeg regner ikke med og gi fra meg livstegn før på torsdag. Disse nattevaktene tar livet av meg!

Legg igjen en kommentar

