3 kurdiske favoritter!

Jeg hører generelt lite på musikk, dessverre. Da jeg var yngre var musikk en stor del av hverdagen min, men de siste årene har det sklidd helt fra meg. Men heldigvis har jeg radio som oppdaterer meg litt og noen favoritter som dukker opp når jeg tenker tilbake.

Denne gangen fra året 2011, da jeg bodde i Alanya sammen med Bayram og et vennepar av oss. Disse sangene under her ble stadig spilt, og sitter som lim i hjernen min enda. For et år vi hadde! 

 

SERHADO 

2 thoughts on “3 kurdiske favoritter!

Legg igjen en kommentar

