Askim, I`m stuck in here…

Akkurat nå sitter jeg her og kan ikke annet enn og le. For en time siden ringte mannen meg og spurte hvordan jeg hadde det. Vel bare det at han ringer meg på vei hjem fra trening (som jeg trodde) er uvanlig, så jeg skjønte jo at noe var på gang.

Samtalen gikk som dette:

Bayram : Hei. How are you?

Meg: I`m fine, and you?

Bayram: I`m also fine, but askim I`m stuck in here.

Meg: What are you talking abuot?

Bayram: I am stuck inside the training center, and I can`t get out. The door will not open!

Meg: WHAAAT?!?

IMG_1865 (2)

Så rett over midnatt på en fredags kveld må jeg altså ut på rednings aksjon. Mannen min har låst seg selv inne i ishallen hvor dette «treningssenteret» ligger og jeg får litt små panikk egentlig. Her fins jo ikke informasjon eller personal, så jeg tenkte jo egentlig at politiet var eneste løsningen.

Men jeg hadde fått beskjed om og ta med skrujern, så med det i hånda trasket jeg ned mot senteret. Men utålmodig som han er har han kommet seg ut gjennom et vindu, og han kom gående mot meg på halvveien. Herreguuud sier jeg bare. Det er så typisk at han kan få til noe slik!

Han er heldigvis hjemme og slapp og overnatte på et illeluktende treningssenter. Dagens latter vil jeg si! Noen bryter seg inn, mens andre må bryte seg ut …

6 thoughts on “Askim, I`m stuck in here…

  1. hahaha så utrolig morsomt:)
    glad for at jeg leste dette en tidlig lørdagsmorgen så jeg fikk våknet litt 🙂

    Ha en fin dag 🙂

Legg igjen en kommentar

