Off!

Overskriften sier vel sitt. Jeg som trodde jeg klarte meg gjennom denne sykdomsperioden som har florert rundt i ukes vis nå. Men der tok jeg feil! Jeg følte meg helt ok på dagen i dag, men da jeg kom hjem fra butikken var jeg helt kjørt, og jeg kjente feberen kom krypende tilbake sakte men sikkert.

Så her har jeg ligget begravd nedi sofaen hele dagen. Ibuprofen har vært min beste venn og Bayram stakkars prøver sitt aller beste med alt. Jeg derimot er likegyldig til det meste akkurat nå, jeg har vondt og jeg savner mammaen min. Hvorfor savner man alltid mammaen sin når man ikke føler seg bra? Er det bare meg?


IMG_4837

//Arkivbilde

Jeg har forresten sett ferdig Gossip girl, og må si jeg var ikke så veldig imponert over slutten. Men nå er jeg gjennom alt, og er klar for noe nytt. Så siden i dag var en perfekt anledning til og begynne på en ny serie, har jeg gjort det. Så nå har jeg startet og se «Pretty little liars». Vet ikke hva jeg synes enda, kun sett to episoder, så får se om jeg føler for og se hele pakka. Uansett har jeg jo mye og velge i, tusen takk til dere alle som har lagt igjen tips til serier i kommentarfeltet 

 

4 thoughts on “Off!

  1. Hehe, kjenner igjen dette med å savne mamman min når jeg er syk! Da de var i Thailand fikk jeg omgangssyken og jeg følte meg så alene. Ringte mamma helt på gråten og hu fikk jo ikke gjort stort! «Næmmen, jenta mi, jeg er i et annet land, hva vil du jeg skal gjøre?» Haha!

    Håper du føler deg litt bedre nå 🙂 God bedring!

Legg igjen en kommentar

