Plus Size ?

Jeg kom over bloggen til en jente her om dagen, som hadde lagt ut noen svært inspirerende bilder av plus size modellen Nadia Aboulhosn.  Dessverre fant jeg aldri tilbake til denne bloggen, men håper den dukker opp her. Så er du den mørkhårete helsefagarbeideren fra trøndelag, legg igjen en kommentar!

Denne jenta skriver om det og være vakker. Hva er egentlig å være vakker? Alle har jo forskjellige meninger om hva som er vakkert. Jeg deler nok tanken med mange der ute. Min mening rundt dette er ikke hvordan str, man bruker i klær, ha en slank kropp, hvordan håret og sminken er, men hvordan man er som person. En vakker sjel, skaper et vakkert menneske !

Dette presset man møter i dagens samfunn om hvordan vekten bør være, hva man bør og ikke bør spise, hvordan man skal kle seg etter kroppen osv. Det er bare tull. Man kan da være vakker selv om man ikke bor i en slank kropp. Jeg selv kjemper en evig kamp mot kiloene, men jeg føler meg ikke stygg bare fordi jeg er større enn det noen mener er normalt. Det gjør så klart noe med selvtilliten og selvbildet, men i bunn og grunn er jeg svært fornøyd med og være lykkelig, i min litt for store kropp 

Dessverre er det mange der ute som sliter med kroppen sin. Dette kan jo gå begge veier så klart, men akkurat nå fokuserer jeg på «oss litt større». Jeg synes man skal bære livet som en gave om man er stor eller liten. Men dere,sjekk ut bildene her nede under hvor vakker man kan være som en av de litt større.

Jeg legger ut noen bilder av modellen jeg nevner øverst i innlegget, hva synes dere om henne? Hot or Not?

nadia-of-nadia-aboulhosn

a1

DSC_1167-1//   Alle bildene er hentet fra Google.

Jeg ELSKER stilen hennes og synes hun er smell vakker!  Du finner bloggen hennes HER! 

6 thoughts on “Plus Size ?

  1. Fin ho e! Vise bare at man treng ikke kle sae i treningsklaer selv om man har stor rumpe. Fremhev eller skjul. Aldri vaert fan av syltynne kropper og syns former e finest! JA til plus size 🙂

  2. Så lenge man er sunn, trener og har en generell sunn helse er det ingenting galt å se slik ut 😀
    Men jeg føler jeg vil føle meg mer vel om jeg veide f.eks 50-60 kg. Men det er jo opp til hver enkelt 🙂
    Gleder meg ihvertfall til jeg har nådd målet mitt! 😀

    • Jeg er en stor dame, har ingen drøm om og veie 50 kg og se ut som en fyrstikk!
      Så lenge jeg får bort pølse magen min, er jeg kjempe fornøyd 😉
      Men så klart vi har jo alle forskjellige mål 🙂

Legg igjen en kommentar

