All the small choises did lead me to you!

Jeg tenker ofte på dette med valgene man tar gjennom årene. Hvor jeg er i dag og hvem jeg er. Det jeg tenker mest over, er stegene jeg har tatt i livet for og ha havnet her, akkurat her som jeg sitter nå.

Tenk om jeg ikke hadde dratt på den familie ferien, hva om jeg ikke hadde møtt min x som gjorde at jeg returnerte til landet flere ganger, om jeg ikke hadde dratt ned den spontane turen i 2011, om jeg ikke hadde møtt søskebarnet til Bayram, om jeg hadde gått ut den dagen i stede for og bli hjemme, om jeg hadde reist hjem når jeg skulle, visst jeg ikke hadde satset denne siste gangen, om jeg hadde hørt på alle andre, latt meg skremme. 

69216_458731494181906_1008217239_n

Alt dette har jo gjort til at jeg sitter her i dag, funnet min sjele venn eller kanskje han fant meg? Personen som fyller meg på mange måter, han som elsker meg, mannen i mitt liv ♥  Når man sitter og tenker tilbake, er det så utrolig rart. Jeg tenker ofte at jeg angrer på både det ene og det andre, ting fra fortiden, ting som har vært og som aldri vil bli det samme igjen. Men om jeg ikke hadde tatt disse valgene langs veien, hadde jeg jo ikke vært verken den personen jeg er i dag, eller her som jeg er. Jeg tror det er en mening med alle slike valg man tar, og jeg er glad for at mine valg har vist meg veien hit. Nå er jeg lykkeligere enn noen sinne!

Jeg lurer på hvem jeg hadde vært, hva jeg hadde gjort og hvem jeg hadde vært sammen med i dag, om bare jeg hadde tatt ett eneste annet valg i fortiden. Kanskje hadde jeg vært helt alene ute i den store verden? Hjemme på pike rommet? Tankene er mange rundt dette…

Tenker du noen gang at det er en grunn for at du har havnet akkurat der du er? Jeg tror på skjebnen, og at det er en mening med at jeg er her akkurat nå, sammen med de menneskene jeg har rundt meg. Gjør du?

10 thoughts on “All the small choises did lead me to you!

  1. Jeg tenker ofte på hvor tilfeldig det var at jeg traff serdar. Grunnen var jo at vi misset vår første båttur etter en fyllekule som endte hjemme klokken 7 om morningen og båtturen startet 8 haha.. derfor ville vi såå gjerne på en ny tur.. og den ene dagen av 14 dager dro vi oss bort til kleo stranden og der kom salih og solgte oss båtbillett til serdars båt … Snakk om tilfeldigheter.. Hadde vi bare droppet den stranden den dagen hadde vi aldri møttes…sykt! Da hadde jeg ikke sittet i sverige nå ihvertfall haha… jeg hadde ikke vært gift heller.. Jeg hadde nok ikke sittet og kommentert på bloggen din heller 😉 veldig rart å tenke på egentlig!

    • Ja det er det, bare et steg i en annen retning og vi aner ikke hva vi hadde gjort eller hvor vi hadde vært akkurat nå. Som du ser i din egen lille fortelling, små tilfeldigheter!

  2. Jeg tror også på skjebnen! Utrolig hvordan små tilfeldigheter kan føre til noe så stort!! 🙂
    Sitter mange ganger og tenker på dette, hva hvis jeg ikke gjorde ditt og datt, hvordan hadde ting vært nå da.
    Veldig fint innlegg ❤ Får en til å tenke litt ekstra.

Legg igjen en kommentar

