New in from Ebay!

I dag kom jakken jeg har ventet på. Må si jeg er litt skuffet, men den funker. Skinn imitasjonen var svært dårlig, og minner meg litt om plast, og størrelsen var svært avvikende, får den faktisk ikke igjen. Men satser på at den blir fin en sol fylt vår dag med en fresh bluse og skjerf til, da kan jeg gå med den åpen. Blir nok og investere i en skikkelig jakke neste gang tenker jeg. Trykk HER så ser du jakken jeg bestilte.

Men noe Ebay har funket fint til for meg, er accecories. I dag dukket dette vakre smykket opp i postkassen min, og jeg elsker det.

IMG_6686

IMG_6690

IMG_6689

Er bare nødt til og bestille flere store smykker derfra. Noen som anbefaler noen statement smykker fra Ebay?  Gjerne noe lignende som disse du finner om du trykker HER. Elsker dem, men litt dyre for min svenske økonomi om dagen…

 

Hva synes du, var det ikke døds søtt?!

4 thoughts on “New in from Ebay!

  1. Søtt smykke med duse fine sommer farger 🙂 Jeg elsker Accessories til Zara butikkene, kjøper du det i Tyrkia får du det ennå billigere enn i Norge.
    Smykker og skjerf virkelig piffer opp et antrekk 🙂

    • Takk 🙂
      Jeg er ikke så ofte innom Zara, da vi ikke har d i nærheten, men stikker ofte nesten innom når jeg er i hovedstaden eller i Adana 🙂
      Det skal så lite til 🙂

Legg igjen en kommentar

