Kos

Som dere sikkert har fått med dere holder jeg på og bli små gal av og sitte her i kalde,triste Sverige. Jeg er jo en person som liker og reise å se mer av verden. Spesielt de to siste årene har jeg vært mye på reisefot, så klart kun til Tyrkia. Jeg er en smule rastløs kan man si.

Nå har jeg endelig muligheten til og reise ett nytt sted, og denne gangen falt valget på Hellas. Drømmen er jo og oppleve solnedgangen i Santorini, men i første runde blir det Kos. I Oktober reiser jeg til Kardamena sammen med storesøsteren min, og jeg gleder meg hel enormt.

I kveld booket vi turen, og jeg kan nesten ikke vente på at månedene skal fly avsted. Her er en sniktitt på hva som venter oss i vakre Hellas…

11

Argiri-Hotel-&-Apartments_30269162_ImageGalleryLightbox

4667_39_44

 

Noen av dere som har vært på Kos før?

4 thoughts on “Kos

Legg igjen en kommentar

