Light it up!

Jeg kan ikke si annet enn at det er deilig og kjenne følelsen av og leve igjen etter og ha hatt en periode hvor sofaen har vært min bestevenn. Jeg er ikke tipp topp, men surret meg gjennom en mini vakt på jobben i dag, på hele to timer. Resten av ettermiddagen har jeg stått med hodet i vaskebøtta og unnagjort helgevasken, siden jeg får besøk av venninnen min i morgen. Det blir kjempe kos

Jeg følte ikke for og begynne med middag når jeg var ferdig heller og mannen ville trene, så vi bestemte oss for at i dag gjør vi det svært enkelt å drar på Mc`Donalds. Det er faktisk første gangen vi spiser ute etter vi kom til Sverige sammen, så skulle jo gjerne kunne nevnt et helt annet sted enn dette. Men fort jort, godt og enkelt. Det er heldigvis ikke noe hverdagskost her hos oss. Og dere siden vi snakker om mat- etter at jeg begynte og tenke litt over hva jeg putter i munnen har jeg gått ned rundt 5 kg. Ikke har jeg trent noe særlig heller, så det er utrolig hvor mye det har og si med riktig kosthold!

IMG_6742

Da mannen dro på trening fikk jeg en liten time for meg selv, og turen gikk så klart innom kremmerhuset. Er på utkikk etter noe fint til en venninne som bor i Tyrkia, siden hun har lagt ut ønskeliste på bloggen sin. Men åh, jeg må virkelig lære meg og bare se ikke kjøpe! Kom såklart hjem med noe til meg selv, og utsatte resten til helgen siden jeg måtte få bekreftet noen fargevalg. Kremmerhuset er farlig for kontoen!

Håper dere har en fin kveld alle, nå er det snart helg!

8 thoughts on “Light it up!

  1. Hahaha se Mari reklamere her for green gate 😉 Hele gjengen kommer til aa sitte med saann service tilslutt 🙂 Og du atte, den önskelista e til familie og ikke du! Du skal spare penger til du flytte hit missy!

    • Ja men d e jo sååå fint, og som Mari sir, man mixe og trixe jo sjøl.. Men skal røve å la vær, æ treng d ikje også e d unødvendig utgift akkurat nu!

      Men du … skal vi diskuter dette Sissel? Æ VIL send dæ en pakke, å det førtjæn du ❤
      Skal begynne å spare når flytte t Norge ….

  2. Vi kommer sikkert ikke til å ha samme 🙂 er jo kjempe mye forskjellig =) Jeg blander jo pip og 2 green gate så det blir en annerledes samling.. og det kommer tikkert til å ta litt tid å få samlet alt ettersom det kjapt blir mye penger 🙂

  3. Så flink du er som har gått ned 🙂
    Flott lysestake! Var på Kremmerhuset i går jeg også, er aaaaltfor mye fint der! Kom hjem med noe derfra jeg også, for å si det sånn 😉

Legg igjen en kommentar

