God Fredag!

Hei på dere!

Nå er det fredag … igjen … Og mange av dere har sikkert tatt helg allerede. Det har vertfall jeg, selv om jeg ikke akkurat har slitt meg ut i jobb sammenheng denne uken. Men jeg skal si dere det er slitsomt med influensa også! Men bank i bordet, nå er jeg sånn passe frisk og skal nyte helgen med besøk av en venninne. Hun rakk ikke flyet sitt i dag tidlig, så jeg fikk uventet en hel dag for meg selv.

Mannen er ute sammen med en kompiss, og hva gjør jeg? Så klart sitter jeg atter en gang klistret i skjermen og følger dramaet i Pretty little liars.

IMG_6748

Jeg feiret mine -5 kg i dag, med og ta fram et skjørt jeg kjøpte for noen måneder siden,som nå så mye bedre ut nå enn da. Så med en oversized genser og burgunder strømpebukse føler jeg meg passe flott og ikke minst komfortabel i dag. Dropper toppen siden jeg for øyeblikket er nydusjet og sminkefri. Looking like a ghost!

 

Jeg ser fram til en helg med masse venninne kos, hva skal du i helgen?  Ha en fantastisk helg alle 

 

14 thoughts on “God Fredag!

    • Det er jo kjempe bra Tonje at du er nærmere målet ditt. For min del er det virkelig bonus kilo, da jeg ikke har noe mål, siden jeg ikke har gått inn for noe eller trent, utrolig hva litt sunnere mat gjør 🙂

      • Takker:) Er storfornøyd, selv om jeg ikke har gått inn for noe som helst. Men nå når jeg har gått ned så mye så er jeg mer obs på hva jeg trykker i meg. Unner meg småting en gang i uken hvis det er anledning for det, men ellers gjør jeg ikke så veldig mye annerledes enn hva jeg har pleid å gjøre tidligere. Nå har jeg jo et mål på å skal klare -35 kg totalt 🙂 Siden jeg var å regne som overvektig for 17kg siden. Og når jeg kommer ned til målet så kommer vekten til å passe bedre med høyden min:) Gleder meg igrunn til å kunne bytte ut klær som er for store, med klær i mindre str enn jeg har brukt de siste årene!:D

      • Det er flott Tonje 🙂
        Morsomt med like mål. Jeg har ingen planer om og komme innenfor noe riktig BMI, mål osv. men vil jo bli forbøyd 🙂 Prøver å ikke henge meg sånn opp i det, det er DA det blir «vanskelig» 🙂
        Lykke til !

      • Det er sant! Jeg prøver å ikke henge meg sånn opp i det, men jeg vil trives;) Lykke til, til deg også!:)

Legg igjen en kommentar

