Se min kjole

Har fått spørsmål overalt om «genseren» min. Bloggen, facebook og instgram. Dette er ingen genser, men en kjole som jeg fant på H&M før helgen, og jeg mildt sagt elsker den. Fargene, modellen,ALT! Den blir knall fin og bruke nå på våren, med en enkel strømpebukse under, eller til sommeren med bare legger.

20130226-005920.jpg

IMG_6835H&M  199,-

Eneste bildet jeg har av nesten hele, men seee så fin…

Viste den til søsteren min i dag, og hun bare «Å, den har jeg og».  Typisk!

2 thoughts on “Se min kjole

Legg igjen en kommentar

