Tjuesyvende februar

Jeg er så lei overskrifter, bah!

I dag skinte solen nok en gang fra blå himmel her i Charlottenberg. Så kom meg opp av senga i brukbar tid og tuslet rundt her hjemme og fikk spist frokost før jeg hoppet på toget og avgårde til legen.

Jeg kom hjem til nyvasket hus i dag og fy fader det var herlig og komme hjem. Det luktet friskt og det var deilig og bare kunne sette seg ned uten og begynne å styre med noe. Siden mannen min hadde vært supersnill fant jeg ut at jeg kunne spandere på han en tur til frisøren. Det var noe han absolutt hadde behov for. Så jeg fikk handlet og Bayram fikk klipt seg, før han forsvant på trening.IMG_6869

Nå er jeg klar for noen episoder med Pretty little liars, mens jeg venter på at cupcakesene fra helgen skal tine. Genialt at de kan fryses med frotsing på og ikke minst lettvint å kunne ta opp et par innimellom når man kjenner søtsuget, selv om vi er midt i uka …

 

Ha en fortsatt fortryllende onsdags kveld!

Legg igjen en kommentar

