In the middel of the night

20130306-031415.jpg
Hei i natten!
Er vel ingen overraskelse at jeg er våken nå, klokken nærmer seg 04 og jeg er på langt nær klar til og sove.

Jeg har akkurat avsluttet sesong 2 av Pretty little liars, og klarte ikke annet enn og starte på neste, dette kan bli en lang natt. Og dere fy fasen jeg hadde ikke trodd at denne serien skulle være skummel, men der tok jeg vist feil. Jeg tok meg selv i og sitte med en pute halvveis over ansiktet, det sier vel sitt…

Mannen har sovet i mange timer allerede, trøtt og sliten stakkar etter en lang dag på farten. Han har vært helt i Örebro for og fikse foto og signatur til oppholdskortet. Var ikke så gira på og sende han ut i «den store verden» alene, men jeg kan trygt slutte og være hønemor. Fikk til og med pakke da han kom hjem, det er virkelig ikke dårlig.

Ha en fortsatt fin natt til dere som er våken på denne tiden av døgnet!

Legg igjen en kommentar

