Baby Syk Søndag!

Nå har jeg altså purret på huseieren siden torsdag, og etter mye fram og tilbake har vi omsider fått olje på tanken og varme i hus. Når det blir tomt finns der verken varme eller varmtvann, så det har vært 4 ikke så kjekke dager. Men nå kan den nye uka starte, jeg er klar!

Vi har brukt dagen til en koselig spasertur i solen og tok en tur innom kjøpesenteret for og finne en presang til den nyeste familie medlemmet i Tyrkia. Og jeg kan si dere det at fy fader så baby syk jeg er! Jeg kunne brukt timesvis på butikken for og finne den perfekte gaven. Herregud hvor mye fint som finns. Det hele ble jo en fin anedning til og dulle å snakke med mannen om dette, men han står på sitt den karen der, og det er lite jeg kan gjøre. Jeg kjente at eggene mine var på vei ut av kroppen for og gi han en real en på trynet….. Men jeg vet han vil, bare ikke akkurat nå og jeg kunne se det glitre i øynene hans når han hjalp til og plukke ut forskjellige plagg

IMG_7144

Resten av ettermiddagen og kvelden har gått til og gå gjennom hele garderoben min. Og 79% av alt jeg eier og har får et mye bedre liv i Tyrkia til uken, enn langt bak i et mørkt skap her hos meg. I tilegg blir det ikke like mye og dra med seg når vi flytter. Vi skal jo trossalt reise med tog!  Bonusen er jo at jeg kan shoppe med god samvittighet … hihi….

Har avsluttet kvelden med en deilig porsjon med menemen som mannen har laget. En av mine store favoritter fra det Tyrkiske kjøkken. Så godt, så enkelt.

Håper dere har hatt en strålende helg, jeg kjenner meg rimelig klar for en ny uke!

 

2 thoughts on “Baby Syk Søndag!

  1. Huff stakkars dae! Du faar bare smöre dae med taalmodighet, og friste med fine babyer paa nett, min sin kjekkas og no skal han jo kose baby i Törki 😉

Legg igjen en kommentar

