Ett år har gått

For ett år siden giftet jeg meg med mannen i mitt liv. Vi inngikk Imam Nikah i Oslo 12.03.12. En viktig og stor dag for oss begge. For dere som ikke vet hva det er, så er det Islamsk ekteskap.

Ett år har gått, og kjærligheten blir bare sterkere. Alhamdulila! Tiden har flydd avsted og jeg føler meg som verdens heldigeste og ikke minst lykkeligste jente.

20130312-194616.jpg

Bildet er tatt etter vielsen i 2012.

Bayram skulle egentlig reist til Tyrkia i dag så vi feiret jo litt på fredag. Men litt endringer i planen gjør at vi vertfall får kost oss noen timer når jeg er ferdig på jobb i kveld. Ser fram til og krype inn i en trygg armkrok og ha litt kjæreste tid med film og litt snacks.

Bayram, jeg elsker deg

 

Vår vielse i Moske` kan dere lese mer om HER.

4 thoughts on “Ett år har gått

Legg igjen en kommentar

