Sko er livet ♥

I dag reiste Bayram til Tyrkia, og jeg har vondt i magen av misunnelse selv om grunnen til at han reiser er noe helt annet enn pleasure. Så i dag har jeg heller pleiet mine egne lyster litt og tok en tur innom kjøpesenteret.

Hva gjør May-Lise når hun er alene? … Handler sko…  I dag fylte jeg på noen par til våren/sommeren.

IMG_7214

IMG_7215

 

Gleder meg til solen smelter all snøen og det blir varmere i været, da kan jeg endelig vandre gatelangs i disse nydelighetene.

Siden vi nå er inne på sko, at sko er livet og at jeg faktisk er over gjennomsnitter glad i sko, så vil jeg vise dere et par jeg kjøpte for noen uker siden. Egentlig har jeg siden disse skoene kom tenkt at, æsj, de var stygge! Men så kom jeg over disse i fargen beige, og synes plutselig ikke de var så ille lengre. Hva som skjedde aner jeg ikke, men disse blir super nå i vår, og selv om de er litt sporty, kan de brukes til et litt mer stil fullt antrekk også.

IMG_7212

I tillegg til disse har jeg fornyet sko garderoben med et par enkle sorte ballerina sko og et par hvite hverdags/street sko. Nå venter jeg bare på våren!

 

Sko er livet  

 

Legg igjen en kommentar

