My Friday Night

Fy fader at det virkelig går an å være så innmari avhengig av et annet menneske. Mannen har vært borte under to døgn og jeg føler meg totalt lost. At jeg i det hele tatt har vært i et avstands forhold kan jeg ikke skjønne! Det går liksom fint, jeg kan gjøre det jeg vil, spise det jeg vil, se på det jeg vil og planlegge dagen slik jeg vil. Men jeg må ærlig innrømme at det er mye bedre når vi er to.

Kveldens planer var ost, kjeks, rødvin og idol, men det ble byttet ut med pepsi max, potetgull og video fra bryllupet. Det hjalp meg til og ikke føle meg så alene og ikke minst mye nærmere Tyrkia.

Her er en video snutt til dere, dårlig kvalitet siden det er filmen med mobilen dataen. Men bedre enn ingenting!

Blir og legge ut flere video snutter på bloggens Facebook side. Den finner dere HER!

Nå skal jeg snart krype under dyna, resten av helgen går til jobbing, så det er deilig og være litt opplagt. Ha en strålende helg dere  

 

4 thoughts on “My Friday Night

  1. Oi, der gjelder det å tøye litt på intimgrensa.. Mye liv og masse farger ! 🙂

    Håper tiden går fort, og at dere plutselig er sammen igjen! 🙂 Avstand er ikke lett!

    • Intimgrense, du glemmer hva det er rett og slett! 🙂
      Tiden flyr nok, vi bor jo sammen og har en hverdag her i Sverige, bare rart at han plutselig er vekk, minner meg om tiden i et avstandsforhold!

  2. Huff stakkar! Kjenner fölelsen. Hadde hjertevondt etter 8 dager alene i Norge. Frister ikke aa reise alene flere ganger altsaa. Jeg er saa avhengig 🙂 Tror kanskje man blir det fordi man har hatt avstand og vet hvor vondt det er!

Legg igjen en kommentar

