Alene kveld

Da skiftet mitt på jobben var ferdig klokken 18, små sprang jeg hjem for og dumpe nedi sofaen. Var heldigvis ikke like trøtt som i dag tidlig, men sulten som et udyr!

Jeg har vært sinnsykt bortskjemt de siste månedene og kommet hjem til middag på bordet og ny vaska hus. Nå er det bare meg, og det er ikke vanskelig og se at jeg har vært alene hjemme i tre dager nå. I morgen står det rydding og husvask på planen!

Har kost meg alene i kveld med en enkel middag, et par glass rødvin og tv titting. Har egentlig kost meg selv om jeg har vært alene.

20130317-003954.jpg
Siden jeg ikke har noen spennende bilder fra en kveld alene, slenger jeg innpå et fra forrige helg da jeg var på date med mannen. Er ikke noe fan av helfigur bilder, men …. Forresten veldig gla i denne kåpen som er etter min bestemor ♥

20130317-004443.jpg
Forresten så er min unskyldning for et elendig sko valg at det var glatt som en isbane ute, å hæler hadde resultert i knekte bein… heh…Avsluttet denne lørdags kvelden med en nett date med mannen. Takk Gud for teknologien sier jeg bare!

Ha en god natt alle der ute, jeg kryper under dyna og lader opp til en ny dag på jobb…

2 thoughts on “Alene kveld

Legg igjen en kommentar

