Saturday morning!

God morgen!
Er ikke ofte jeg er våken og blogger på denne tiden av døgnet. Men nå ligger jeg som et slakt på sofaen, på jobb vel og merke. Det klager jeg ikke på!

Kan vel påstå at jeg er over «sjokket» over å bli forlatt alene. Men jeg vet med sikkerhet at det blir nok første og siste gang vi skal være fra hverandre så lenge.

20130316-114658.jpg
Over her ser dere resultatet av en trøtt frøken som virkelig har lite å ta seg til. Men må vel være lov med et litt annerledes selvportrett innimellom?!

Hva gjør dere i helgen søtinger? Jeg ser bare fram til og komme hjem, dumpe ned i sofaen med et glass vin og litt snacks. Skal nyte lørdags kvelden helt alene. Har bestemt meg for og ikke grave meg ned i mitt eget liv og synes synd på meg selv for at jeg må være alene noen uker. Gjøre det beste utav det.

Uansett hvem du er og hvor du er, ønsker jeg akkurat deg en strålende lørdag!

2 thoughts on “Saturday morning!

Legg igjen en kommentar

