Fresh start på uka!

Jeg synes fortsatt at Mandag er en flott dag. Deilig og kunne «begynne på nytt» hver uke. I tillegg hadde jeg fri fra jobben, fantastisk!

I dag våknet jeg da sola tittet inn soveromsvinduet, hev i meg en brødskive og tuslet på trening. Etter 45 minutt måtte jeg hive inn håndkleet for beina var blitt til gele. Såvidt jeg rakk hjem før de sviktet totalt. Men klaps på skulderen til meg selv for og ha gjennomført!

20130318-213837.jpg
Har i tillegg fått unna en hel haug med små ting, og endelig etter mange år ser det ut som huset mitt i Norge er solgt. På tide! Det er det eneste som knytter meg til mitt gamle liv, så blir deilig å bli kvitt det.

Så kom kvelden… Og søtsuget. Helvettes greier altså!! Jeg klarte ikke dy meg, og mekket sammen en frosting og skulle lage cup cakes. Heldigvis tok jeg meg selv i nakken i tide, og røren gikk i søpla. Må skylde litt på Hanne, siden hun satt og viste meg masse fristende søtsaker på nett tidligere.

Har heller kost meg med litt Pepsi Max og nå venter jeg bare på at mannen skal komme på nett. Åh, som jeg savner han, jeg kjeder meg rett og slett ….

8 thoughts on “Fresh start på uka!

Legg igjen en kommentar

