Elendig!

Jeg har rett og slett vært helt elendig på blogg fronten denne uken. Beklager det. Jeg vet der er mange der ute som er innom her hver dag, også klikker man seg inn til det samme innlegget man leste på mandag. Det er kjedelig der, og jeg hater det selv!

Etter at jeg vurderte og slutte for litt siden, hadde jeg lyst og slutte med disse » i dag gjorde jeg det, i morgen skal jeg dit, i helgen …» Dere ser hvor jeg vil? Men jeg må vel kanskje innse at det er en hverdags blogg jeg skriver, som innimellom blir mye i den duren. Ja da sier vi det! Men jeg vil påstå at den skiller seg litt utenom den typiske hverdags bloggen da?!

20130322-002624.jpg
Jeg har hatt en lang dag og vært på farten siden 09.30 fram til jeg nesten døde i sofaen da jeg kom hjem klokken 20. Takk for at det fins take away, ellers måtte jeg krøpet under dyna sulten i dag… Kaaanskje jeg kommer meg på trening i morgen formiddag, det er lov og håpe. Første tiltak er og la hodet treffe puten og lukke øynene.

Til dere som feirer kurdisk nyttår, Newroz Piroz be!
Til dere andre, god natt ♥

3 thoughts on “Elendig!

  1. Maa ikke blogge hver dag snupp. Orke aldri unnskylde mae for opphold engang, hehe. Slöv.tr for tiden 😉 Du e en av mine favoritter aa lese saa ikke bekymre dae for at du e en typisk hverdagsblogg for det e du İKKE! You are a special flower in this blogworld ya ❤

    • Nei æ vet, men æ vet sjøl kor kjedelig det e å klikke mæ inn dag etter dag på en blogg æ lese daglig også skjer der ingenting! Men litt e jo bedre enn ingenting 🙂

      Takk søte ❤

Legg igjen en kommentar

