Det er visst påske!

I går kveld innviet jeg min mini påskeferie med gode venner og noen glass vin. Fikk servert nydelig mat og vi koste oss med vannpipe utover kvelden. Jeg dro tidlig hjem, noe som har resultert i en tipptopp form i dag. Huset dufter deilig etter og ha fått seg en grundig vask, jeg har gått tur i den deilige påske sola og rett å slett hatt en fin dag.

Det hadde vært ekstra kos om jeg hadde hatt familien i nærheten i denne tiden. Nå feirer jeg jo ikke påsken, men synes den har fine tradisjoner, og de har jeg jo vokst opp med i alle år. Samme som med julen, så har det aldri vært av religiøse grunner at jeg har feiret jul. Tradisjoner & familie er viktig for meg ♥

IMG_7358Nå skal jeg kose meg med «The dictator» på tv, før jeg hopper i dusjen og går å legger meg i rent sengetøy. Den følelsen er herlig, og den vet jeg at jeg deler med flere der ute. Håper på fin vær i morgen også, har mye som skal gjøres, siden jeg har natt jobbing på søndag og jeg drar en uke til Norge over helgen.

 

Ha en fin påske alle, ta vare på hverandre og nyt solen om den har tittet fram hos deg! 

 

7 thoughts on “Det er visst påske!

  1. Hei May Lise. Leser bloggen din så å si hver dag, selv om jeg ikke kommenterer så mye. Lurte på hvordan det går med han. Har han mye hjemme lengsel eller syns han at det går bra?!. Jeg spurte om det samme for noen dager siden men fikk ikke noe svar. Iom at du alltid er så ærlig og svarer på de mest utrolige spørsmålene, håper jeg ikke spørsmålet mitt er alt for privat.Fortsatt God Påske i alle fall 🙂

    • Hei Arkadas.
      Jeg kjenner igjen deg, og vet du er en av mine faste lese, som jeg synes er veldig koselig.
      Jeg leste kommentaren du skrev, og tenkte og skrive om det i ett eget innlegg. Så glemte jeg det ut, beklager dette.
      Skal se om jeg ikke får skrevet et innlegg om Bayram her i Sverige innen kort tid, stay tuned! 🙂

      Fortsatt god påske til deg også 🙂

  2. Bra du har kosa dae mens han har vaert borte. Og no e det jo ikke lenge til han e paa plass igjen. Kos dae masse no i Norge, og blogg litt selv om du e paa besök 😉

    • Holder liv i bloggen nu som det skjer noe annet enn jobb i hverdagen 😉
      Jaa, nu kommer han snart hjem 😉
      I dag fikk vi snakka å sedd hverandre på nett etter to uker uten, DET va herlig det ❤

Legg igjen en kommentar

