En pust i bakken!

Åh dere, det er mandag,solen skinner og fugene kvitrer. Våren er like rundt hjørnet! Jeg kom meg ikke av sengen før rundt 14.00 i dag, men det er lov etter en 13 timers nattevakt. Deilig at det var den aller siste nattevakten min, for nå i april har jeg kun dag og kort vakter. Det liker jeg! Og plutselig sitter vi på toget til Trondheim og en ny hverdag venter oss.

Nå er frokosten inntatt, mens jeg sitter og funderer på og ta meg en tur ut i sola. Besøke en nabo eller to og bare nyte denne solfylte dagen, eller om jeg skal gå på butikken, før jeg setter i gang med pakkingen. For i morgen tidlig, allerede før fuglene våkner- setter jeg snuten mot Norge og Gjøvik til min kjære Ranja og lille Egil. Her skal jeg kose meg til fredag, før jeg drar videre til Bergen og skal nyte en weekend på hotell. Har en fin uke i vente og jeg gleder meg til en liten pust i bakken ♥

168506_604764876217662_2143329985_nTenk at vi i dag har gått inn i årets fjerde måned, det er nesten litt skremmende hvor fort tiden går. Men mens man ser tiden fly forbi, må man jo bare nyte hvert eneste øyeblikk. Akkurat nå nyter jeg at solen har tittet fram, man kan gå i litt lettere klær, snøen smelter, fuglene kvitrer og det er lysere ute. Tror våren er en av mine favoritt års tider, etter en tung og mørk vinter.

Og til dere som lurer på hvordan det går med Bayram, så har jeg nevnt i kommentar feltet at jeg kan skrive litt om det i et eget innlegg. Om det blir før jeg reiser, tørr jeg ikke og love.

Ha en strålende dag amigos!

Legg igjen en kommentar

