Gjenforent etter 4 år!

Tenk at nå er jeg endelig gjenforent med barndomsvenninnen min som jeg ikke har sett på 4 år! I går formiddag ankom jeg Gjøvik, og jeg er for øyeblikket litt usikker på hvor i verden jeg befinner meg, om jeg er her eller der. Tror jeg må sjekke kartet, hehe.

Så utrolig rart og komme hoppende inn i hverandres liv igjen på denne måten, hun er blitt mamma til en herlig liten gutt på 5 måneder og har samboer. Jeg har også endret livssituasjon siden sist, men allikevel er alt som det bestandig har vært. Jeg storkoser meg!

I går spiste vi deilig lunch/middag på Cafe`Chaplin, koste oss med dessert og jenteprat, sammen med Ranja`s venninne Anja. Resten av dagen gikk til og ta igjen litt av det tapte, baking, masse baby kos og vi avsluttet kvelden med et glass vin ♥

IMG_7390

IMG_7392

IMG_7391I dag slapper vi av hjemme, og det er bare godt. Samboeren til Ranja er på jobb så i dag har vi fått litt tid for oss selv. Jeg fikk sovet meg litt opp etter går dagens lange reise, spist frokost og ja så klart enda mere baby kos. Dette hjelper ikke på baby syken akkurat, så jeg måtte ringe Bayram jeg for og mase litt. Jeg kan konkludere med at jeg gjør framgang hver eneste gang. Tommelen opp!

Denne herlige skapningen våknet jeg til i dag tidlig – Lille Egil mann 🙂

IMG_73999

 

Ha en strålende dag alle, her i Gjøvik skinner solen! ♥

 

One thought on “Gjenforent etter 4 år!

  1. For en fantastisk vakker liten skapning. Nesten saa man blir baby syk igjen, bare synd de vokse saa fort for man rekk jo knapt aa nyte babytiden 🙂

Legg igjen en kommentar

