Et Hei fra Bergen!

Hei dere!

Her flyr tiden avgårde og har ikke hatt tid til og sette meg skikkelig ned engang siden jeg kom hit til Bergen. Startet reisen min allerede 04 i går natt og det har vært fult kjør siden jeg kom.

Startet dagen i går med litt søster kos, tur på Fløien da min kjære svigerbror kom og vi koste oss med lunch på Egon da vi kom ned igjen. Vakker utsikt hadde vi vertfall. Gøy å se denne flotte byen fra en helt annen side. Været var nydelig, og vi hadde solskinn hele dagen.

IMG_7558

IMG_7559

IMG_7560

 

IMG_7566

 

På kvelden koste vi oss med deilig middag på en restaurant kalt Naboen. Her anbefaler jeg virkelig dere som er innom Bergen og spise. Nydelig mat, gode prise, deilig vin og koselige servitører.

Nå er jeg på vei ut døra på jakt etter en ny vår jakke, det er jo et prosjekt for seg selv. Wish me luck!

Ha en fin dag alle 🙂

2 thoughts on “Et Hei fra Bergen!

Legg igjen en kommentar

