Borte bra, men hjemme Best ♥

Nå har jeg vært hjemme i noen timer, jeg har sittet i sofaen og tittet rundt meg på alt som burde vært gjort. Men jeg er så sliten, at jeg orker såvidt løfte fingrene så de treffer rette bokstavene på tastaturet. Heldigvis kommer det en ny dag i morgen, og jeg har friii..!

Har virkelig hatt en fin uke, 3 dager hos Ranja i Gjøvik, og avsluttet med en weekend sammen med fine folk på hotell i Bergen. Helt perfekt ♥  Nå er jeg trøtt, sliten og skal krype smilende under dyna og sove til jeg ikke klarer mer i morgen. Jeg har ikke vært flink og knipset bilder i Bergen av en eller annen merkelig grunn, så her får dere en mix av det som fins på Iphonen som er alt fra mat til outfit.

527236_236438713165945_1316944923_n

IMG_7568

IMG_7623

IMG_7579

IMG_7582

IMG_7581

IMG_7622

IMG_7627

IMG_7587

IMG_7629

IMG_7625

IMG_7624

Håper dere alle har hatt en strålende helg, i morgen er det mandag, som betyr ny uke med nye muligheter! Jeg har masse,masse jobb i vente i tillegg til at ting skal unna her hjemme siden vi flytter snart.  Men i første omgang så teller jeg bare dager til mannen min kommer hjem, vi er på uke 4 nå, synes det er mer enn nok. Nei nå må jeg slutte og skrive og komme meg under dyna…

Borte bra, men hjemme best dere ♥ God natt!

Legg igjen en kommentar

