Stillheten har senket seg!

Ja jeg snakker så klart om her inne på bloggen! Nå er jeg plutselig tilbake til den samme, gamle kjedelige hverdagen hvor ingenting skjer. Mannen er enda i Tyrkia, jeg jobber, spiser, dusjer og sover å det er ikke så alvorlig mye spennende jeg har og skrible ned her inne om dagen.

I går ble det bestemt at flyttingen til Trondheim blir framskyndet med hele 3 uker. Det betyr at vi reiser på tirsdag allerede, det er bare 6 dager til!! Så egentlig burde jeg komme meg i pakkingen nå mens jeg har muligheten. Mye jobb de neste dagene, i tillegg til at mannen min endelig kommer hjem på fredag etter en hel måned borte. Det ser jeg veldig fram til.

Jo før vi kommer oss på plass i bartebyen jo før kan jeg anmelde min ankomst til div. arbeidsgivere som vil ha meg på intervju, kanskje det dukker opp en jobb og jeg kan sette i gang. Skal bli så deilig og komme seg vekk fra Charlottenberg nå til et sted med litt mennesker og litt å ta seg til når man går ut døra. Gleder meg!

528442_237276206415529_1942094481_nDette er faktisk det eneste bildet jeg har knipset med Iphonen siden jeg kom hjem, fant en «smak av vår» i klesskapet i går, hadde glemt ut at jeg hadde kjøpt den. Så vår følelsen slo skikkelig inn i går da jeg gikk til jobben i solskinn, blomstrende tights og en åpen vår jakke, mens jeg hørte på fugle kvitter.

Nei nå skal jeg ikke sitte her og skrible ned masse kjedelige greier, nå skrur jeg musikken på full guffe og setter i gang med pakkingen!

Ha en fin Onsdag alle 🙂

 

6 thoughts on “Stillheten har senket seg!

  1. Syns det er koselig jeg å lese om alt og ingenting, særlig nå som jeg har vært syk i nesten en uke.Fin bukse, vi trenger mer farger nå som det går mot lysere tider 🙂

    • Koselig at du stikker snuten innom! Ikke noe kjekt og være syk, værtfall ikke nå som våren forhåpentligvis er på vei for fullt!
      Takk for det, ja farger gjør susen innimellom 😉
      «slet» i mange år med mye sort, glad jeg er ferdig med det 🙂

  2. Hei:) bor du i kristinehamn? Og hvor ligger charlottenber i forhold til avstand? Vet du om noen ledige leiligheter i området og hvor jeg kan søke om jobb?:-) jobber du på pleiehjem? Hvordan kan jeg kontakte dem angående jobb til høsten? Takk for en super blogg!:-)

Legg igjen en kommentar

