Gjensynsglede ♥

Nå har jeg telt hver eneste time de to siste døgnene, å nå er det endelig over. Ingen flere ensomme kvelder, dyre telefon samtaler, middag for en, våkne alene og alt annet som hører med. Nå er endelig mannen min trygt hjemme igjen etter en hel måned i Tyrkia.

Gjensynsglede er noe av det vakreste som fins ♥ Jeg kunne kjenne det krible helt ned i tærne mens jeg satt og venta på at toget skulle trille inn på perrongen. Å jeg kjente smilet nesten gå rundt da min solbrune elskling kom hoppende utav vognen. Fantastisk rett og slett!

IMG_1710En trøtt og sliten kar har allerede funnet senga, så jeg skal ta tidlig kveld jeg også, kun for og nyte det og ikke legge seg alene. Skal bli så herlig og krype tett inntil han og bare sove sammen igjen, endelig. Noe av det første jeg klarte og bryte ut av meg mens vi omfavnet hverandre i dag var at aldri, aldri mer skal vi være så lenge borte fra hverandre, og det gjorde godt i hjertet da han var helt enig. Nei nå har jeg ikke tid til og sitte her og skrible…

Ha en strålende helg alle sammen! 🙂

 

One thought on “Gjensynsglede ♥

Legg igjen en kommentar

