Full rulle!

I dag har det vært full rulle her i huset. Jeg føler jeg har pakket i dagevis, men har klart og brukt hele dagen i dag også. Fy fasan hvor mye greier man samler på. Har heldigvis fått solgt unna det meste, men står fortsatt igjen med alt for mye, mest klær og sko i grunn. Så nå har vi 4 kofferter, 1 trille bag, 5 små bagger, håndveske, ryggsekk og en diger pose, brudekjole og dress. Dette skal vi to skapningene dra ned oss på toget fra Charlottenberg til Trondheim på mandags morgen. Wish us luck sier jeg bare….

20130414-000758.jpg
Håper dere andre der ute har hatt enn litt mer innholdsrik lørdag enn oss her på grensen. Jeg ser fram til og «bli norsk» igjen, utforske en ny plass, treffe igjen Selma & Zeki og begynne og nyte livet skikkelig igjen.

Siden mannen har munndiare og sitter å prater med kompissen på skype, tar jeg rett og slett kveld.
Hejdå och god natt! 🙂

Legg igjen en kommentar

