Helge Kos ♥

Det er så deilig med helg! Selv om jeg ikke har kommet fullt i gang med jobb, så kjenner jeg at det er sykt godt når helgen endelig kommer, man kan senke skuldrene litt og slappe av. Ikke virre rundt og fikse det ene og det andre å alt annet man gjør i hverdagen. Og ikke minst lørdagsgoooodt ♥ Jeg bli flinkere og ikke spise så mye søtt ellers, men det er ikke bare, bare altså…

I dag har jeg kost meg på by tur sammen med kjæresten, det var kaldt og grått, men det stopper ikke denne frøkna. Har jo ikke hatt tid til noe særlig etter vi kom hit, så det var virkelig på tide og vandre litt i Trondheims gater, og bare nyte hverandre litt.

Også fikk jeg endelig kjøpt oppbevaringsboksene jeg har gått å sett å sett på siden vi flyttet. I dag ble de mine! Mangler fortsatt en med teksten «Things» også må jeg nok ha en til av den dere ser nederst på bildet, men det får bli etterhvert. Nå begynner jeg og bli små fornøyd med soverommet, detaljene er jo viktig for og få det perfekt! Men sier meg sånn passe fornøyd med denne veggen for nå, så snart jeg får en lysere ramme på bryllups bildet vårt

IMG_7805

Forresten, er det noen av dere som vet hvor jeg kan få tak i et fint og rimelig smykke stativ? Alle smykkene mine er triste, siden de har flyttet inn i en plastpose…

I kveld var det guttene sin tur til og lage middag, og resultatet ble kylling kebab med hjemmelaget hvitløkssaus, grillet i vedovnen i stua. Både jeg og Selma ble store i øynene når vi skjønte hva de drev med, men skal si dere det smakte himmelsk. En liten smak av Tyrkia!

164223_249047125238437_123367453_n.

Håper dere alle har hatt en fin helg og nyt søndagen i morgen!  Klem i fleng ♥

 

Legg igjen en kommentar

