Monday it is!

For en pangstart på uka, sånn bortsett fra at jeg ikke kom meg opp av senga før nærmere 12.00. Våknet til dekket frokostbord, noe som er fantastisk deilig! Så hoppet jeg i treningstøyet og gikk i kjelleren, for ja vi har masse treningsutstyr der, nærmer seg et skikkelig  trenings rom nå med både crosstrainer, mølle og noe annet småtteri. Her skal det ikke sløses en eneste krone på treningssenter! Ble bare en liten halvtime, men en god start på uka vil jeg si.

Her om dagen fikk jeg så lyst til og ta hull i nesen, og med samtykke fra mannen, dro jeg med meg Selma til Heimdal i dag og gjorde det. Det gikk overraskende fort, gjorde mindre vondt enn jeg trodde og ikke minst det ble gjort for en billig penge. Fornøyd med resultatet ble jeg også:- )

197766_249896468486836_1662846657_nNå skal resten av kvelden nytes sammen med kjæresten, det er viktig og ta litt ekstra godt vare på hverandre når man får litt alene tid. Så nå skal vi lage middag sammen før vi kryper foran tv`n og ser en film viss vi rekker det. I morgen starter jeg i ny jobb, og jeg gleder meg masse, samtidig som jeg er litt små nervøs. Så til helgen allerede starter jeg opp i min faste stilling i kommunen. Spennende med noe helt nytt!

Ha en strålede uke alle!

 

4 thoughts on “Monday it is!

Legg igjen en kommentar

