Helg!

Jeg er i gang med jobb og i tillegg til og ha endelig ha en hverdag som faktisk inneholder noe, blir det til at bloggen ikke et første prioritert. Etter en delvis hvilende nattevakt, kom jeg hjem og fant kjæresten i sin søteste søvn på min side av sengen. Skulle bare legge meg nedpå en liten time og våknet da klokken var godt over 12. Sliten sa du?!

Men kom meg avgårde til byen og fikk unnagjort noen ærend, i tillegg fikk jeg og Selma endelig kikket oss litt rundt uten to mannfolk som ikke fatter hvorfor vi jenter aldri får nok av shopping. Det ble döner til lunch også møtte vi på gutta som var på sykkeltur i byen, vi fikk til og med en soft is hver, så nå har jeg spist årets første, en uke før jeg vanligvis gjør det. Solen tittet fram utover dagen, og det har alt i alt vært en flott dag.

img_0679//Bildet fra Selma`s blogg.

Nå har klokken blitt så mye at jeg skal ganske snart krype under dyna, jeg har min første jobb helg, så kjenner jeg trenger en god natts søvn. Begynner heldigvis ikke før utpå formiddagen i morgen. Men først skal jeg sette meg ned og utforske min nye Iphone 5  ♥

God natt og god helg :- )

 

One thought on “Helg!

Legg igjen en kommentar

