100 days left!

Åh, i dag er det akkurat 100 dager til flyet vårt letter fra Oslo i retning Tyrkia og Alanya. Jeg kjenner sommerfuglene flyr vilt inni magen bare jeg tenker på det. Jeg har et stort savn etter Tyrkia, og jeg har allerede lagt masse planer for de 10 dagene vi skal være der. Etter noen solfylte dager sammen med mannen min, mamma og pappa, reiser vi to videre til Adana for og være sammen med svigers og resten av familien i en uke. Gleder meg,gleder meg, gleder meg!

IMG_4170Nå krysser jeg absolutt alt jeg kan krysse for at vi har fått innvilget oppholdskortet innen den tid, viss ikke må reisen avlyses, og det blir en kjempe nedtur for både meg og mannen. Åh, Alanyaaaa ♥

 

3 thoughts on “100 days left!

  1. Ååh, vakre Alanya ❤ Skal nedover med lillesøss om 43 dager, og kjenner sommerfuglene snart tar all plass i magen min 😀

Legg igjen en kommentar

