Svolvær

Endelig er vi kommet oss vel fram til Svolvær, min kjære hjemby. Er ikke ofte jeg bruker en så lang reiserute nordover, men det er jo noe med at det plutselig er to som skal fram for en billig penge. Så nå har vi toget fra Trondheim til Bodø, flydd til Leknes (pga streik) og busset til rette siden av Lofoten. En veldig fin tur, men jeg kjenner jeg er såå glad for at fly billettene hele veien hjem er i box.

Ingenting er som og komme hjem og slenge seg rundt halsen på mamma og pappa, kose litt med voffsen min, få en klem fra verdens beste storesøster, se noen av tantebarna, spise mamma`s hjemmeagde kjøttkaker og vite det at her skal jeg være i mange dager og kose meg sammen med hele familien ♥

100_10477Jeg er trøtt og lei, og kunne egentlig tenkt meg og krype langt under dyna allerede nå. Mannen har allerede inntatt sofaen og ligger å prater i søvne. Men først skal bunaden ut av skapet, sølvet pusses, neglene fikses og egentlig så skulle jeg stripet håret og, men ingen har tid?! Får vel gjøre en litt bedre innsats før konfirmasjonen til fineste tantejenta mi Regine, på søndagen.

Uansett, først er det tid for litt mamma kos, vi skal kikke på bildene de tok i bryllupet vårt i Adana i fjor.  Å ja jeg er en skikkelig mammadalt ♥

 

One thought on “Svolvær

  1. Alltid ein fornøyelse å lesa bloggen din Smukka ♥ Sku faktisk ønska eg va der no 😉 Kosa dåke ein heil haug både på 17.mai & i konfirmasjon til Regine ♥ Hilse alle fra meg 😀

Legg igjen en kommentar

