Phu!

Da var årets 17.Mai feiring over! Vi har hatt en fantastisk dag med solskinn og en herlig temperatur. Og ikke minst kvalitetstid sammen med familien. Ikke alle som har hatt anledning til og være sammen i dag, men på søndag er det den eldste tantejenta sin konfirmasjon, så da samles hele familien. Gledes ♥

For øyeblikket føler jeg meg som en stappa kjøttrull, synes ikke jeg har gjort annet enn og spise siden jeg sto opp i sag tidlig. Frokost, kake, is, middag, kale igjen …. Mett!

20130518-001137.jpg
Nå er vi to fornøyde sjeler som strax skal krype under dyna. Det var godt og få av seg finstasen og slenge seg på sofaen. I morgen skal jeg ut på jakt etter både konfirmasjonsgave til Regine og bursdagsgave til mamma. Senere skal vi hjelpe min eldste søster med litt forberedelser til den store dagen på søndag. En ting er vertfall sikkert, her ligger vi ikke på latsiden ….

God natt!

2 thoughts on “Phu!

Legg igjen en kommentar

