Sommer dager!

Hva skjedde med at sommeren kom over natta? Jeg klager ikke altså, men synes bare den kom så fort, fikk den liksom litt i fleisen.

Her i Lofoten har temperaturene tippet langt over 20+ og været har holdt seg bra helt siden vi kom forrige uke. Jeg nyter det, for plutselig sitter vi innendørs igjen å titter ut på regntunge skyer.

I dag har vi vært på reste lunch etter konfirmasjonen i går og det er alltid koselig når hele familien samles. Det er rart hvor viktig de har blitt de siste årene?! Jeg dro vidte til Sandra og fikk plapret litt oss jentene mellom, mens mannen dro hjemover og hjalp mamma i hagen.

20130520-232236.jpg

20130520-232259.jpg

20130520-232317.jpg

20130520-232331.jpg
Mannen kom syklende helt til kabelvåg i dag, så jeg slapp og gå hjem alene. Jeg bestemte meg nemlig for og spasere hjem i stede for og ringe mamma siden det var så flott vær. Fin tur, bare syns jeg ødela litt med og spise kake når jeg kom hjem. Kjenner på kroppen at det er super timing på godteriavtalen jeg og Selma starter opp neste mandag!

Forresten så plukket kjæresten min gule, søte blomster til meg på vei hjem i dag, han har noen små romantiske innfall av og til å jeg elsker det : )

Legg igjen en kommentar

