Farvel Svolvær!

Da var dagen kommet og jeg å mannen har allerede kommet et stykke på reisen hjem til Trondheim. Det ble både tørre og våte farvel i dag tidlig, før vi satt oss på den 3 timers bussturen som skulle frakte oss til Evenes.

20130524-151817.jpg

20130524-151831.jpg
Her er det såklart forsinkelser, det er så typisk, men hva gjør vel ikke en matkupong med humøret?
Jeg er nervevrak siden jeg har deler av arven etter min bestemor fint fordelt i all bagasjen min. Første tallerken er allerede knust, siden det ikke er alle som klarer og ta vare på barna sine i innsjekkingshallen. Skal ikke kommentere noe mer utover det!

Nå tenker jeg at det bare er og smøre seg med enda litt tålmodighet. Gleder meg til og slenge meg i sofaen vel hjemme i kveldinga : )

Legg igjen en kommentar

